Fastelavnsfest hos Nordisk Sanger Forbund

Igen i år invitere vi vores medlemmer og deres familier til fastelavnsfest her hos NSF. Temaet vil i år være superhelte eller kendte generelt, så find jeres bedste kostumer og udklædninger frem og mød op med godt humør og hjælp os med at slå katten af tønden. Det er i år krav om udklædning til både de voksne og til børnene.
Entre vil være gratis men kommer man uden udklædning koster det dog 50,- at få lov at komme ind.

Er man lidt i tvivl om hvad et superhelte kostume er kommer her et par eksempler:

Superman – Dette er den klassiske superhelt som vi alle kender og elsker. Den lidt nørdede og sky Clark Kent som lynhurtigt kan skifte om til den populære helt superman. Der findes et kæmpe udvalg af supermands kostumer ja selv Clark Kent kostumer med supermands trøje inden under.

eksempel på supermands kostume
Pocahontas – Den søde indianer pige Pocahontas er endnu et eksempel på et populært kostume til både børn og voksne. Pocahontas er et godt valg hvis man ønsker en lidt mere simpel udklædning som er nem at komme i. et flot pocahontas kostume som en alternativ udklædning.
Teenage mutant Ninja turtle – Klæd dig ud som Leonardo, Raphael, Michelangelo eller Donatello i et smart ninja/skilpadde kostume med tilhørende våben. Ikke et nemt og behageligt kostume men flot og sjovt hvad enten man er barn eller voksen.

Bæreseler, slynge og strækviker til dit barn

Dette er selvfølgelig blot et par ideer til hvad man kan klæde sig ud som og stadig være en del af temaet, har du en anden udklædning i forvejen som du mener er rigtig god gør det bestemt ikke noget at man ikke lige helt overholder temaet, de glæder blot om at hjælpe med at skabe en festelig stemning og være en del af vores årlige fastelavns begivenhed her på NSF. En ting er sikkert, det skal nok blive en rigtig sjov og festelig dag med masser af sjov til både børn og voksne. Vi glæder os meget til at se dig her lørdag d.1 Marts klokken 14. Og husk det gælder for både børn og voksne at komme i en eller anden form for udklædning og der er også krav at man skal deltage i at slå katten af tønden, der vil være en børne model og en voksen model begge fyldt med overraskelser. Vi har også i dagens anledning hyret en professionel fotograf som igennem hele arrangementet vil tage nogle sjov billede som vil bive lagt op på vores lukkede facebook gruppe. Er du ikke allerede medlem der, så skriv til Jens eller tag en snak med ham på lørdag og bed ham om at tilføje jer. Det bliver en rigtig sjov aften, en som du helt sikkert ikke vil gå glip af.

Brug for mere inspiration? Så se mere her på http://fastelavnskostumervoksne.dk