Elektronisk Cigaret

Published on Author Tom Paulsen

I Danmark har vi pt. Rigtigt mange rygere, som hver evigt eneste dag har brug for deres daglige nikotin, for at kunne leve et normalt liv. Personligt mener jeg, at det må være rigtigt irriterende for alle rygere, at være afhængig af sine cigaretter, da cigaretterne jo ikke rigtigt gavner noget som helst, men bare er til gene for rygeren og hans/hendes omgivelser.

Dog skal vi huske at se positivt på det hele. Rygning er for det første med til at skabe gode ting rent socialt, for nogle mennesker, hvilket man ikke må glemme. Desuden bliver der færre og færre rygere i Danmark for hvert år der går. I 1950 var ca. 60 procent af alle danskere nemlig rygere, hvorimod kun 20 procent af Danmarks befolkning var rygere i 2012.

Dette må jo betyde, at vi gør noget rigtigt og at vi er på vej imod det bedre og langt sundere land lige så stille og roligt.

<Slynger og strækvikler

Jeg mener, at vi bør være ganske afslappede og lade være med at presse rygere så meget. Hvorfor skal det være ulovligt at ryge overalt? Jeg mener personligt, at vi bør stramme reglerne stille og roligt, men ikke lige så hurtigt som vi gør lige for tiden. Jeg går nemlig meget mere ind for, at vi får rygere til at indse, at de bør stoppe på den ene eller anden måde, da det generelt er super skadeligt at ryge for dem selv og deres omgivelser (passiv rygning).

En metode kan være, at man får alle rygere til at deltage i rygestop kurser. Her kan man lære rigtigt mange gode metoder til, at vende sig selv til tanken om ikke at ryge.

Husk at går du rundt med dit barn i sin bæresele eller slynge, så går det ikke du går og ryger og dermed udsætter dit barn for passiv rygning.

Pga. disse kurser er rigtigt mange danskere holdt op med at ryge helt igennem årene, men jeg mener sagtens at vi kan få det antal endnu højere op, ved at bruge andre metoder samtidigt med, at vi benytter os af rygestop kurser osv.

Jeg mener nemlig, at det forholdsvist nye produkt, kaldet en elektronisk cigaret er et super godt bud på, hvordan vi får flere danskere til at holde helt op med at ryge.

Hvorfor er en Elektronisk ecigaret så smart ?

En elektronisk ecigaret er nemlig så ekstremt smart, at den giver dig som ryger, den mængde nikotin du er vant til, helt uden at du ryger.

På den måde vil du have langt lettere ved stille og roligt at trappe ned, hvorefter du til sidst kan slippe helt for at ryge hverken alm. ecigaretter eller din elektroniske cigaret.

Det er ikke for alle, at en elektronisk cigaret virker, men for rigtigt mange danskere har det allerede gjort det langt nemmere at stoppe med at ryge. Så vil du gerne forhøje dine chancer for at stoppe helt med at ryge, så kan jeg helt klart anbefale at du benytter dig af denne super smarte elektroniske cigaret, den kan nemlig rent faktisk gøre en kæmpe forskel for dig, hvis du gerne vil holde helt op med at ryge.

Så har du store intentioner, så bør du måske tage et forholdsvist stort skridt og anskaffe dig en elektronisk ecigaret, som en god hjælp til dit rygestop.