Morgensang hos Billige Briketter

Peter Hørholm fra hjemmesiden Billig-briketter.dk, har hyret os til at komme og synge i deres forretning her på mandag. De har en større begivenhed der, hvor flere lokale forretningsfolk, samt deres leverandør af brænde, briketter og træpiller dukker op. I den anledning vil Peter gerne have lidt mere liv, og har derfor spurgt om det ikke var noget som vi kunne klare, mod en mindre donation til vores forening. Jeg sagde selvfølgelig ja, da det jo for flere af os er en god mulighed for at få øvet lidt mere sang. Og hvis det så samtidigt kan hjælpe Peter med at få solgt nogle flere briketter, eller få nogle bedre priser på hans brænde, så er det jo bare en fordel. Vi skal jo gøre hvad vi kan for at støtte det lokale forretningsliv.

Jeg var i går aftes inde på Ceed, for at læse lidt investerings tips. Det er efterhånden ved at være nogle år siden jeg sidst har investeret i aktier, og på vej hjem i bilen, hørte jeg denne her reklame for en App, hvor man nemt og hurtigt kan investere i hvad som helst. Det gav mig lidt lyst til at prøve løkken med dette område igen, men det kræver dog lidt mere research inden jeg går i gang.

Min kone, var efterhånden blevet en smule utryg ved at bo i vores hus, da det ligger lidt væk fra de andre hus. Hun har læst lidt for meget om hjemmerøverier, og var bange for at vores hus, kunne være i risiko zonen, så vi var ude og kigge på alarmer og videoovervågning her forleden. Jeg endte med at måtte slipper lidt under tyve tusinde for en løsning med 2 styk dør alarm, 2 sensorer, alarmer på vinduerne og et mindre system til kamera overvågning. Lidt dyrt, men nu er der da ro for konen, så mon ikke de penge alligevel var godt givet ud.

Jeg er så småt kommet i gang med at træne igen. Mig og konen, har bestilt noget fitness udstyr inden fra BilligtFitnessUdstyr.dk og er så småt kommet i gang med at bruge det. Min vægt havde her i starten af sidste måned rundet de 100 kg igen, så jeg mente det måske var ved at være tid, til at gøre lidt ved det igen. Så står den på motionscykel og lidt træning med de her nye kettlebells.

Motion er dog ikke den eneste vej frem hvis man vil tabe sig. Kost og kosttilskud som f.eks. Nupo eller Nutrilett kan også være en god måde lige at få sat gang i vægttabet på.

Læs også: Slankekur i Januar med Nupo

Det er altid rart at spare penge, så jeg satser lidt på at når vi skal ud og synge for Billige Briketter, så kan Peter sikkert give en god pris på en palle briketter. Selvom det har været en ret mild vinter, så er mine forsyning af brænde ved at være tomme. Normalt plejer vi at bruge omkring 2 paller af træ eller træbriketter per vinter, men i år har jeg kun bestilt en, en den er enda ikke helt brugt endnu. Så vi kan jo kun glæde os over den milde vinter, og tænke på alle de dejlige penge som vi har sparet på varmeregningen. Nu kan vi så bare håbe på at sommeren bliver lige så god som sidste år.

I finder adressen til hvor vi skal synge på mandag her på – http://www.billig-briketter.dk